Yuxarı new-common-to-bottom-button
| 24/7
+994 12 310 09 39
Azərbaycan
M
English
Русский
EUR
$
USD
M
AZN
Qeydiyyat
Suallar və cavablar

Hər şey uçuş barəsində

1. Saytda reyslər nə səbəbdənverilməyə bilər?

Ola bilsin ki, “İnterlayn” və ya “Kod-şeyr” proqram məhdudiyyətləri  mövcuddur. Bəzi saytlar başqa GDS sistemlərindən texniki cəhətdən bilet sata bilmirlər. Biz isə bütün dünya üzrə bir neçə GDS sistemi ilə işləyirik və bizdə bu biletlərin bronlaşdırılması mümkündür. “Kod-şeyr” – aviaşirkətlər arasında bağlanan müqavilədir, onun əsasında bir aviaşirkət öz kodunun altında reysləri digər aviaşirkətə sata bilər.

“İnterlayn” – daşıyıcılar arasında bağlanan, biletləri bronlaşdırmaq və yazmaq, bir-birinin uçuşlarını uyğunlaşdırmaq imkanına dair müqavilədir.

 

2. Niyə bəzi reyslər əks olunmur?
  • bilet başqa bir saytda artıq alınmışdır;
  • yerdəyişmələrlə uçuş biletlərinin qiyməti birbaşa reyslərin qiymətindən daha yüksəkdir.
3. Bilet barəsində hesabat vermək lazım gəldikdə sərnişin nə etməlidir?

Sərnişin öz mühasibatına minik talonunu, ödənişi apardığı kartının hesablaşma/hesabının çıxarışını və ya təyyarəyə qeydiyyat zamanı qoyulması lazım olan möhürlənmiş marşrut qəbzini təqdim edə bilər.

  

4. Marşrut qəbzini necə almalı?

Bu sənədin alınması aviabilet ödənildikdən sonra sərnişinin bileti bronlaşdırdığı şəxsi kabinetində mümkündür. Marşrut qəbzini almaq üçün sizin elektron poçtunuza göndərilən məktubda göstərilən giriş kodunu daxil etmək lazımdır. Bu qəbzdə bilet haqqında bütün lazımi informasiya təqdim olunacaqdır.

5. Xidmət sinifləri bir-birindən nə ilə fərqlənirlər?

Siniflər bir-birindən şəraitlərinə: rahatlıq, əlavə xidmətlərin mövcudluğu, qeydiyyat zonası, təyyarənin bortuna transferin mövcudluğu/yoxluğu,  və qaytarılma/dəyişdirilmə imkanına görə fərqlənirlər. Siz bu barədə ətraflı məlumatı seçdiyiniz aviaşirkətdə və ya seçdiyiniz tarifin səhifəsində əldə edə bilərsiniz. 

6. Sərnişin yerdəyişməyə gecikib: nə etməli?

Əgər sərnişinin gecikmə səbəbi aviaşirkətin günahı üzündən uçuşun ləngiməsi ilə izah olunursa, onda daşıyıcı bileti yaxın reysə yenidən bronlaşdırmalı, gecələməklə ləngimə zamanı isə - sərnişinin qalmasını və qidalanmasını da kompensasiya etməlidir. Bilet təchizatçısı alternativ variantı – başqa aviaşirkətlə uçuşu da təklif edə bilər.

Əgər sərnişinin biletləri ayrı-ayrıdırsa və o, birinci reysə gecikibsə, onda ona heç bir kompensasiya ödənilməyəcəkdir. Ayrı-ayrı biletlərin alınması zamanı kəsişən reyslərin mümkün bütün ləngimələrini nəzərə almağa dəyər. 

7. Hansı hallarda marşrutdan qismən kənara çıxmaq olar?

Sərnişinin birinci məntəqəyə vaxtında gəlməsi şəraitində marşrutdan qismən kənara çıxmaq olar. Bu şərtə əməl olunmadığı halda bütün marşrut ləğv olunacaqdır.